Deel op facebook
Deel op X
Deel op facebook
Deel op X

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

19
0

Deze ideeën werden reeds ingediend

Willekeurig Populair Recent

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Maximale en brede dienstverlening die vertrekt vanuit de noden van burgers/bezoekers
Els P.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Niet iedereen werkt van 9-5u en degene die wel zo werken zitten ook vast. Meer variatie van werkuren van de openbare diensten, sommige dagen de avond en sommige dagen gecombineerd (overdag)
I L.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
- De mogelijkheid om voor simpele (aan)vragen meteen aan het loket terecht te kunnen, zonder afspraak. - Meer openingsuren ook buiten de normale werkuren voor mensen die fulltime werken in een 9-5.
Kelly K.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Een beetje toegankelijk zijn ifv de werkuren van de bewoners. Mensen moeten vandaag verlof nemen om op afspraak op de gemeente kunnen langs te komen... Dit is persoonlijk zeer klant/bewoner onvriendelijk.
Bert V.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Voor mensen die fulltime werken zijn de huidige openingsuren van het gemeentehuis niet haalbaar. Voorstel om één avond in de week toch tot 20u open te zijn. Of zelfs zaterdagvoormiddag (en dan eventueel enkel op afspraak werken).
Tine M.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Diepenbeek centrum is niet meer toegankelijk, waardoor het gemeentehuis minder bereikbaar is. Misschien kunnen er voor een aantal zaken zitdagen op locatie georganiseerd worden voor de minder mobiele mensen? Ik denk aan cc rooierheide of lutselus of zaal terloght.
Dimitri N.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Flexibiliteit. Het bereiken van Diepenbeekse kinderen die niet in Diepenbeek naar school gaan.
Sarah G.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Voldoende tijd voor burgers die soms langskomen maar ook nood hebben aan een praat Niet voor alles op afspraak werken PC en printer voorzien zodat burgers zelf bepaalde documenten kunnen afdrukken Voldoende telefonische bereikbaarheid
Ine D.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Diepenbeek heeft nood aan een hybride loket 2.0: één digitaal platform waar 'ALLE' diensten en aanvragen vlot geregeld worden, aangevuld met videohulp en een mobiel loket voor wie minder digitaal vaardig is. Met taal- en eenvoudfilters én proactieve ondersteuning combineert de gemeente digitale snelheid met menselijke nabijheid.
Dave P.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Gemeentehuis kunnen binnengaan zonder afspraak. Blijven inzetten op BKO in de wijkschooltjes zoals het crijt.
v L.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Een degelijke website met linken die up-to-date zijn en formulieren om digitaal in te vullen waar logica achter zit. Als je een afspraak boekt dat deze ook vastligt en je niet moet wachten op een bevestigingsmail die je al dan niet krijgt. Telefonische bereikbaarheid van gemeentediensten kan beter. Neem een voorbeeld aan Genk betreffende toegankelijkheid gemeentelijke diensten
Petra W.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Laat de 'vuilbakkenronde' uitvoeren door 1 medewerker, wat is de meerwaarde van dit te doen met 4 waarvan er 3 in de wagen blijven zitten? Stop met onkruid branden, dit helpt niet. investeer in een deftige borstelmachine en laat de tijdsverkwisting van de dure gasverbranding overgaan naar werkuren waar de hardnekkige 'vlekken' met de hand worden aangepakt.
Johan T.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Jullie moeten meer kijken naar het deel bevolking dat niet zo digitaal actief is. Dat is een grote groep van de bevolking. Door steeds alles te digitaliseren verlies je die groep volledig en wordt deze groep ontevreden
Rudi S.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Helaas overlappen de openingstijden vaak met werktijden waardoor wij recent communicatie per mail naar de gemeente hebben gestuurd betreft een aanvraag. Wij hebben drie weken moeten wachten op antwoord.. alles begint met een vlotte communicatie. Dit mag herbekeken worden voor een vlottere communicatie
D C.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Het moet makkelijker kunnen om iets qua papierwerk geregeld te krijgen bij de gemeente. Je moet vaak op onmogelijke uren een afspraak maken voor iets wat via de druk van een knop anagevraagd zou moeten kunnen worden.
Chiel S.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Vrije inloopuren op de gemeente, niet enkel op afspraak
Karen S.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Meer openingsuren . Vriendelijker en bekwamer personeel , dus personeel met kennis van zaken
jos v.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Niet digitaliseren maar eerder terug open loketten invoeren zodat de inwoners buiten moeten komen. Pas uw openingsuren eens aan. Wie kan van de werkende mens nog naar de bibliotheek gaan in Diepenbeek. In het weekend ocharme een paar uurtjes open en door de week ocharme tot 17 uur.
M B.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening

Idee voor toegankelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening
Een duidelijke onthaalplek die comfortabel en leesbaar is, met voldoende bezetting om dat eerste contact zo vlot mogelijk op te vangen.
Christa M.
0 0
Log in om te stemmen